- نام کاربری و رمز عبور برای اولین بار کد ملی مشتری است که پس از اولین ورود پیشنهاد می شود از قسمت صفحه شخصی نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید.
- اگر مشتری کارگزاری هستید و تاکنون عضویت خود در باشگاه را فعال نکرده اید به یکی از روش های زیر وارد پنل کاربری تان شوید.
- بر روی لینک "ایجاد و یا فراموشی کلمه عبور!" کلیک کنید تا کلمه عبور جدید برای ایمیل و یا شماره همراه شما که در فرم افتتاح حسابتان وارد نموده اید ارسال شود.
- اگر مشکلی پیش آمد و یا کلمه عبوری برای شما ارسال نشد موضوع را از طریق ایمیل info@pasargadbroker.com به مدیر باشگاه اطلاع دهید.
- اگر هنوز مشتری کارگزاری نیستید، برای افتتاح حساب در کارگزاری بانک پاسارگاد و عضویت در باشگاه بر روی لینک "مشتری آنلاین شوید !" کلیک نمایید.
1390-۱۴۰۳ © هلدینگ الماس داده (دانش بنیان )